Pages

November 10, 2013

2013 - I'm alive part I

Hi,
Yes, you read  "I'm alive"
I am NOT superstition but I simply do not like number13th period! This year is very had on me and my family and it doesn't look good even now when it is going to the end. I pray for Happy Ending - I do BELIVE with all my heart, really.
Since I was out of blogging for some time I think I need a little explanation  and maybe someone will get some pointers to solve their problems which I went with and still going on. Having said that I will not start with the 2013th "quizzes" to "solve" but with pictures of fall. Fall is my favorite season, what is your?
 
****************************
Czesc
Tak,dobrze przeczytalas "zyje"
Nie jestem osoba wierzaca w zabobony  ale nie lubie 13-stki a po tym roku, 13-stka jest calkiem na czarnej liscie. Rok 2013 to gory, gorki i wyboje dla mojej rodziny i mnie samej tez. Nawet teraz pod koniec roku jeszcze cos tam wychodzi. Oh! kiedy sie skonczy ten 2013!
Jestem osoba optymistyczna i wierze ze ten rok skonczy sie pomyslnie.
Nie zaczne posta tak calkiem smutno dlatego pokaze Wam pare zdjec jesiennych. Co weekend staramy sie zawsze spedzic czas na zwenatrz niezaleznie od pory roku. Jesien to moja ulubiona pora roku a jaka jest Twoja? 
 
 

 
 
 
 
 
 
 



 
 
Stay Healthy and Happy :-)
 
With LOve ... IwonKa  

 

4 comments:

  1. Zawsze po złym przychodzi dobre:na pewno Twoje kłopoty się skończą:)))śliczna jesień u Ciebie:))))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Po raz kolejny oglądam Twoje piekne zdjęcia Iwonka, a jakoś ciągle coś mi przeszkadzało w napisaniu paru słów.
    Ale w nocy jest w miarę spokojnie :-)
    Ja niestety nie mogę powiedzieć, że lubię jesień, u nas na wsi jest dość ponuro, zwłaszcza w takie zimne dni jak dziś, noi jeszcze to, że tak szybko robi się ciemno, nie ja z całą pewnością nie lubię jesieni, jestem ciepłolubna :-)
    Ale Twoja jesień wygląda całkiem fajnie, i może dużo być na dworze.
    Tak mało Cię ostatnio, umieram z ciekawości co Ty robisz zawodowo? Ale nie chcę Cię stawiać do odpowiedzi :-)
    Uściski i zdrówka!

    ReplyDelete
  3. Fajne zdjęcia :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Iwonka, puk, puk strasznie dawno Cię nie było, czy wszystko OK?
    Uściski ślę :-)

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^