Pages

June 10, 2013

Life lately ...

Hi at Monday!!!
Oh I am so very sorry. My life lately is crazier then ever. With managing my  job, family and house there is no time left for pleasure like blog :( but I hope it will change with summer.
With school year ending there are a lot of shows, showing what kids have learned.
My son had: school show, band show, piano show and taekwondo testing. Beside we have little problem with my sons health and gong from one doc ... but I will tell you some other time about that.
I will show you my sons piano recital for the spring 2013.


 
Czesc w Poniedzialek!!!
Bardzo Was przepraszam ze malo mnie tutaj i ze tak malo zagladam do Was :(
Ale czas jaki mi zajmuje praca, rodzinka i dom nie pozostawia czasu na przyjemnasci - czyli moj blog:( mam nadzieje ze sie troszke rozluzni w wakacje.
Na zakonczenie roku nauczyciele i nietylko ze szkol robia przedstawienia aby pokazac co dziecko sie nauczylo. Moj synek mial przedstawienie ze szkoly, z band, z piano klasy no i oczywiscie egzamin na 3 gwiazdke z 7-dmiu na czarny pas 2giego stopnia :)
Powyzej dolaczylam (w koncu :)) nieobrabiane wideo z przedstawienia synka, ktore odbylo sie w Maju tego roku.
 
 
Super Dnia Wam zycze :-)
Do zobaczenia ...
 
See you soon lovies ...
With Love Iwonka ^-^
 

7 comments:

  1. Twój syn to wspaniały chłopak:))masz być z czego dumna:)))Pozdrawiam sedecznie

    ReplyDelete
  2. Wow Iwonka, to super! Kevinek jest bardzo zdolny.Gratulacje dla Was :-) Wysłuchałam tego i innych z prawdziwą przyjemnością :-) To naprawdę powód do dumy, dla mnie to świadczy o wyjątkowej wrażliwości dziecka i rodziców też, bo zachęcają, wspierają, kibicują i mają rozbudzone potrzeby estetyczne.
    Długo Cię nie było, myślałam, że coś źle, a Ty znowu zarobiona jesteś :-) Ja tez rzadko piszę z tego powodu, ale tak polubiłam ten wirtualny świat i ludzi w nim, że nocami podczytuję, albo w pracy :-) jak teraz , kiedy leje deszcz i klientów nie ma.
    Pozdrawiam Was bardzo ciepło!

    ReplyDelete
  3. Sama skonczyłam 6 lat szkoły muzycznej, wiec wiem co to za przyjemnosc grac :)
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. Bravo! Fajnie, ze synek robi rozne rzeczy, artystyczne i sportowe. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Wracaj, zdecydowanie za długo już nic nie napisałaś. A ja nadal chcę żyć w krainie marzeń o stanach ahhh...

    ReplyDelete
  6. No to dawaj tutaj, zapraszam naprawde. Bedzie loteria chyba tego roku - to nic nei kosztuje.
    PRZEPRASZAM jestem straszny lobuz oh STRASZNY ale naprawde jestem zajeta. Tesknie za blogiem i napewno cos bym juz napisala ale ze wzgledu na duzy brak czasu i nasz "szybki" jak zolw internet ... Napisze cos przez ten weekend.
    Szkoda ze nie znam Twego imienia :(
    PA PA PA

    ReplyDelete
  7. Iwonka, mam ochotę powiedzieć, Ty żyjesz! :-)
    No już się martwiłam i tęskniłam bardzo i coraz zaglądałam a tu nic ...
    Praca Cie tak pochłonęła? Czy rodzinka? A jak Kewinek? Jestem ciekawa jak postępy w sporcie i muzyce
    No pokaż coś wreszcie:-)
    Buziaki wielkie!
    Czekam ...

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^