Pages

March 20, 2013

Are you always 100%

skinnyminnymami:

So true

I found this and  I think it is easier to say it then actually do it
Why? and here it comes ... I try to do my best but sometimes I have something from
junk food section, like fries.
Do you always eat everything which is healthy?
Don't you have crave for something from "junk food" which you really like?
 
***************************
Znalazlam ten napis i tak sobie mysle lepiej mowic niz zrobic.
Ja bardzo staram sie jesc zdrowiej ale lubie to co wcale nie jest takie dobre jak frytki. Nie jem tego czesto ale zjem
Czy Wy zawsze jecie tylko to co zdrowe?
Czy nie macie ochoty na junk food?
 
Wish you all SUPER DAY
***with LOVE ... IwonKa

6 comments:

  1. Och, jak bym chciała jeść zdrowiej, ale najczęściej na chceniu sie kończy, bo zbyt często ulegam pokusom albo jak dziś zajadam stres. Własnie zjadłam kanapke m.in. z majonezem i popiłam colą, nie na codzień tak nie jest ale jestem tak zmęczona ... i zła, bo mam taka jedną zakałę w pracy i tak bardzo się staram z nią żyć w zgodzie, ale po 2 latach mam dość i wiem, że sie nie da :-( z niektórymi ludźmi się nie da .
    Chyba zaraz zjem jeszcze lody, bo słodkie koi mi smutki, a jutro ... ide z koleżanką do dietetyczki. Spróbuje chociaż :-)
    Uściski wieeelkie!
    p.s. teleportuj się do mnie na lody :-) zapraszam

    ReplyDelete
    Replies
    1. I would love toooo OH
      Wiesz Ty to nie tylko moja immienniczka ale te same poglady ha ha
      Zakaly sie zawsze znajda wszedzie no cuz lubia zyc w ciaglej zawisci i widziec na czarno a zycie takie piekne no nie :)
      Swiat jest piekny tylko sie cieszyc ze dane nam jest byc a nie kazdy tak ma :(
      Lody bym odpuscila ale czekoladki ... nie
      PA buziak

      Delete
  2. Jak dobrze pójdzie może za rok się spotkamy, bo planuję odwiedzić przyjaciółkę :))).

    ReplyDelete
    Replies
    1. SUPER!!! daj znac jak Chicago to postaram sie zebysmy sie spotkaly ... I would love to

      Delete
  3. Chciałabym jeść zdrowo ale nie zawsze potrafię się wstrzymać:)))co niestety widać:)Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  4. Staram się i nawet mi się to udaje. Po prostu nie lubię fast-foodów. Jadam je sporadycznie, jak już nic innego nie ma. Czyli można;)))
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^