Pages

February 8, 2013

Sioux City and New Year!!!

How are yOu?
How is everything?
My year started kind of not the way I would wanted to but it is what it is.
Just before New Year my husband day passed away. My hubby went to Poland and my son and I were all alone for more then 10 days and New Year!!!
You know when you have problems then you can see how much friends care and I have the best friends. There is no words to express how grateful I am.
Then we got sick on and off for the whole month of January. Well I thought that is all boy was I wrong. My son injured his grow plate in ankle and poor think is in crouches and orthopedic shoe ... one more week and I hope will be off.
He is a brave little man but I feel sorry for him, he was asked to be in taekwnodo demo team - can't. they have taekwnodo tournament - can't. We have problem even to go to piano class because of the stairs. Oh well everything will be fine.
Below vacation pictures from Sioux City
 
**************************** 
Co slychac?
Co u Was?
Bardzo dziekuje za komentarze :)
Moj rok zaczal sie nie tak jak planowalismy. Moj tesciu zmarl zaraz po swietach wiec maz polecial na ponad 10 dni a my pozostalismy sami. Nowy Rok tez spedzilismy sami -smutno bylo wiec kazalam synkowi wybrac sobie cokolwiek chce na Sylwestra. Wybral rzeczy nieudostepniane codziennie: czipsy ale tez i lepsze: sok i mandarynki. Niechcialo sie nam (mnie) palic w kominku wiec zrobilismy sobie piknik na kocu w lozku. WOW ile radosci mial bo nie pozwalamy jesc w sypialniach. Ogladalismy filmy, gralismy, jedlismy i pilismy bylo fajnie moje sloneczko lubialo i to sie najbardziej dla mnie liczylo.
Przez prawie caly Styczen dopadl nas "ciekawy" wirusik ktory nie che puscic do tej pory.
A na koniec maly zwichnal sobie mocno kostke i jest w specjalnym bucie i o kulach.
Szkoda mi go bardzo bo sie meczy i w pokazach taekwnodo nie bedzie uczestniczyl ani na zawody nie pojedzie a tak bardzo czekal.
No nic wszystko bedzie dobrze. Ponizsze zdjecia z wakacji ... ciag dalszy wodospadow w Sioux City   
 






"When you’re tempted to be upset, ask yourself, Is this worth giving up my joy?” J.O.
 
"Kiedy jestes tak wkurzona ze chcesz wybuchnac, zastanow sie czy warto jest pozbyc sie radosci"
 
Have a Great Day / Milego  Dzionka zycze
 
with LOVE ... IwOnKa

17 comments:

  1. Piękne widoki są cudowne uwielbiam takie u mnie smutek na razie oby było weselej ale jak na razie tak jest pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zycze Ci tego Agatko :) z calego serca. Bedzie dobrze zobaczysz

      Delete
  2. Dziwne jest miejsce, które pokazujesz. Pewnie ma swoją nazwę? Czy kamienie ze zdjęć są pocięte w kostkę, czy to twór naturalny? Rozumiem, że w niektórych miejscach zrobiono coś dla wygody mieszkańców czy zwiedzających, ale reszta?
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twor natury utworzony 14.000 lat temu w okresie lodowcowym.
      Dziekuje ze mnie odwiedzilas i zostawilas slad.

      Delete
  3. Pięknie spędziliście wakacje:))faktycznie trochę pechowa zaczął się wam rok ale limit niepowodzeń na pewno wyczerpany i teraz wszystko będzie dobrze czego wam z całego serca życzę:)))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) lubie to wyczerpanie :) Dziekuje Reniu

      Delete
  4. moja pierwsza reakcja - wewnętrzne wow! :)
    Brakuje mi Twoich wpisów........

    ReplyDelete
    Replies
    1. DITTO juz ide do Ciebie BARDZO DZIEKUJE ze mnie nie zapomnialas :)

      Delete
  5. Piękne widoki...aż mi się wiosny i lata zachciało Iwonko...ja też mam fatalny początek roku ale musi być dobrze....czego Tobie i sobie życzę...buziaki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedzie napewno dobrze - zobaczysz :)

      Delete
  6. Świetny blog!


    ____________________________________
    antolka95.blogspot.com
    + obserwuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE i ja rowniez Cie zaobserwuje :)

      Delete
  7. Hej Iwonka, Kochana czasami spadaja na nas ciągi nieszczęść, niestety też to znam, to bardzo uczy pokory, że plany planami a i tak Ktoś na górze lepiej wie co teraz dla nas pisane. Super, że potrafiłaś wynagrodzić synkowi, brak taty w tym okresie, i że ciepłymi chwilami odwróciłaś jego uwage od trudnych doświadczeń. Ty zawsze tak ładnie piszesz o waszym wspólnym czasie, że od razu wiadomo, że Ci z tym dobrze :-)
    Iwcia, obchodzicie Walentynki? Cos specjalnego macie?
    Ja mam 10 rocznicę wspólnego mieszkania, w tym dniu :-)
    Buziaki wielkie i zdrówka!!!!!!!!!!!!
    p.s. zdjęcia malownicze. Zazdroszczę doznań

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE
      My mamy Walentynki codzinnie :) ale cos specjalnego tez palnuje :)

      Delete
  8. Mam nadzieję, że u Was już lepiej. Zdjęcia super, wybrałabym się w takie miejsce ;)

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^