Pages

February 15, 2013

Chicago WINTER 2012

Yes, we got snow humm not that much but enough to have fun. My son was waiting for that snow and when arrived he was in crotches and could not have fun. I think the worst part was when he came back fro Polish school and all the boys were planing going sledding and he was the one that not only could not go but even too watch. For two weeks he could not put any pressure on the leg :( but finally on Valentine's Day he was allowed to step on his foot well still in special shoe but at lest no  crouches
below are pictures from my park ... well not mine I do not own it :) but park near me. Over the summer we go there almost daily for walk, bike or just to feed the swans and geneses.
 
***************************
Tak, i do nas zawital snieg, tak dlugo wyczekiwany przez mojego synka. Niestety jakjuz spadl to moj maly mezczyzna nie mogl uzywac snieznych igraszek gdyz jak juz wiecie jest o kulach i w ortopedycznym wzmacniajacym bucie. najgorsze z tego bylo ze nie mogl stawc na noge. Od Waletego czy jak inni zwia Dnia Zakochanych kule poszly na bok, but nadal zostal na nastepne 2 tygodnie ale moze juz chodzic. Najciezej przezyl po Polskiej szkoel jak wszyscy jego koledzy umowili sie na sanki a on jeden nie :(
Ponizsze zdjecia sa z mojego parku hummm nie moj :) ale do parku ktory odwiedzamy prawie codziennie bo mam 2 minuty pieszo. Uwielbiam ten park; sa labedzie i gesi, jest drozka do parku rzezb tez sie wybierzemy i prowadzi ona do parkofarmy - uwielbiam to miejsce. Ale narazie macie zimy 2012 w parku. Milego ogladania ...
 
http://iwonka007.blogspot.com/

http://iwonka007.blogspot.com/

http://iwonka007.blogspot.com/

http://iwonka007.blogspot.com/

http://iwonka007.blogspot.com/

See yOu in Next Post...
 
With LOVE IwonKa ......

11 comments:

  1. Masz śnieg, ja się już z niego nie cieszę. Szkoda mi Twojego synka ale cóż, czasami tak bywa, ważne, żeby się noga zagoiła i będzie O.K.a na sankach pojeździ jeszcze nie raz, piękny masz park, ja też mam za oknami ale do takiego jak Twój, że tak powiem, z atrakcjami, muszę dojechać albo dojść ok.30 min.Pozdrawiam Iwonko...buziaki dla synka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Basienko! Dziekuej za mile slowa i Pozdrawiam goraco :)

      Delete
  2. Replies
    1. Zapraszam. Pochodzimy, poodpoczywamy, latwace na lance mozemy puscic i napic sie czegos :)

      Delete
  3. Replies
    1. Zapraszam serdecznie i pozdrawiam goraco :)

      Delete
  4. Piękne widoki a u mnie nie ma śniegu.

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia śliczne:)))ja mam śniegu pod dostatkiem i trochę mi się znudził:)))Pozdrawiam i zdrowia synkowi życzę:)))

    ReplyDelete
  6. Hej Kochana, zimowy park piękny, dobrze, że masz takie miejsce do relaksu, wyciszenia, można się wyalienować. Ja mam swoje łąki :-) Współczuję Kewinkowi problemów z nogą, bo dla dzieciaków snieg to frajda :-( Byłam ostatnio (bo mamy ferie) z dzieciakami na Farmie Św. Mikołaja, górki tam były nieziemskie, dzieciaki szalały, sama bym szalała, gdybym się tak głupio nie ubrała.
    Trzymajcie się cieplutko! Zdrówka!

    ReplyDelete
  7. Jak pieknie wszystko wygląda przykryte białym puchem:) Jasno i czysto:)

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^