Pages

January 20, 2013

My Life ...

 
Hi yO All :)
You might think I neglected my blogging word - it's not really true.
Before Christmas was so many thinks to do that I couldn't possibly find time. Then it was Christmas and my hubby's daddy passed away. He went to Poland my son and I decided to stay in USA.
It was very hard time for us here and him there. I am not saying it's easier now emotionally because it is not but it's easier physically.
I was joggling with my work my son which I did not want to put in YMCA program.
YMCA it's OK but my son was really emotional loosing his granddad and daddy for the first time went with out him for more then 10 days. He went so quite and so glue to me.  
I have never seen him like this before - it was very sad and painfully time.
I always knew if you don't have family get good friends.
I know now that I've good friends I can always count on - I am very grateful!!!
For more then a week I can't add pictures from my computer to blog - I don;t know why?
Dose anyone has the same problem? - please help .....
 
 
Czesc Wszystkim!!!
Pewno myslisz ze calkiem zaniedbalam blog - nie jest to calkiem prawda.
Przed swietami zagoniona bylam extra zajeciami i wystepami synka, szukaniem nowego samochodu dla mnie, zmiana telefonow komorkowych, kupowaniem pianina, klarnetu ...i swietami.
Tak to jest ze czasami wszystko pada na raz :) Samochod potrzebowal zminay na nowy, z bolem serca i lzami w oczach zostawilam swoja Honde na parkingu dilerowskim.
Ktos moze sie smiac - lzy?! Tak lzy to byl nasz pierwszy nowy samochod a dotego wiozl moja mala (wtedy) istotke ze szpitala do domu. Slozyl nam wiernie i wdziecznie bez zadnych wizyt do mechanikow poza zmiana oleju, wymiana chamulcow i drobiazgow przez prawie 17 lat.
Zaraz po swietach zmarl moj tesciu i maz pojechal do Polski.
Moj synek bardzo to przezyl bo dziadziu zmarl i tatus pojechal po raz pierwszy na ponad 10 dni bez niego. Niemoglismy jechac razem bo wtedy przezywal by to jeszcze bardziej a pozatym co ja bym zrobila z moja nowa praca.
Jak dobrze miec dobre kolezanki i kolegow - to skarb a jeszcze wiekszy jak nie ma sie rodziny bisko.
Zdjecia z okresu swiatecznego tylko te ktore moglam sciagnac w inny sposob gdyz od ponad tygonia nie moge wlozyc zadnych zdjec z mojego komputera - moze ktos wie? POMOCY prosze...
 
  

 
 I hope my problem with pictures will be solved soon so I can post lots of pictures ...
 
Mam nadzieje ze moj problem dodawania zdjec jakos rozwiarze a na razie PROSZE o pomoc jak ktos wie ...
 
 
See yOu sOOn ..... LOvE IwonKa






4 comments:

  1. Piękny stroik Iwonko, tak to jest, że czasami wiele się dzieje i musimy wybierać to ważniejsze, co do zdjęć to też mam kłopoty i dodaje nie z Nowy post tylko HTML.Jak dodajesz posta to u góry masz Nowy post, HTML i różne pozostałe rzeczy jak litery, wybieranie linków, zdjęć, wielkości liter itp to spróbuj przełączyć właśnie na HTML, dodaje się o wiele gorzej ale ja się tak ratuje bo na Nowy post jak dodaje to mi pisze, że będzie sprawdzać i...nic się nie dzieje...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  2. Ciesze się że znów jesteś:))nie zawsze można znaleźć na wszystko czas:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. Hej Iwonka, alez długo Cię nie było. Ja tez przyzwyczajam sie do samochodów i czasem najchętniej wróciłabym do mojego pierwszego - turkusowego malucha, był nieodgadniony - wyjeżdżałam i nie wiedziałam czy wrócę, nawalał w najbardziej nieoczekiwanych momentach, ale większość napraw umiałam zrobić sama :-)
    Ja niestety w blogerze nie jestem dobra, ciągle np. mam problem z wstawianiem linków, dlatego niestety nic Ci nie doradzę.
    Buziaki! Trzymaj sie ciepło!
    p.s. miło mi było obejrzeć Wasze dekoracje świąteczne

    ReplyDelete
  4. Widze ze rzeczywiście miałaś bardzo napięty czas, pozdrawiam i życzę trochę oddechu :)

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^