Pages

January 30, 2013

FALLS PARK IN Sioux Falls City

Hi yOu :)
How is it going?
I was still in a hole when it comes to uploading pictures from my hard drive to blog - I do not know where was the problem  :( an I looked today again and... KABOOM!!! YES finally
 
Chicago got cold but snow hummmm not that much. I thought for a very hard winter because we did not get one last year and so far is good. Yes, we got freezing cold and it will come back but we did not get snow. One day was snowing and the driving condition were so bad, I couldn't see 10 years in front of me but in a surprise the snow was so tinny and even though was very consistent did not get last on the round for that long.
Today I am showing you pictures from ... vacation OH YEAHHH !!!
Our destination was South Dakota and if you are Polish like me you will love what I will show you in different posts Oh YEAHHH but today's pictures are from Falls Park in Sioux Falls City in South Dakota. Sioux City is located very near borders Iowa and Minnesota. There was nothing there beside the Amazing Falls Park - look for yourself ...
 
**************************
Czesc Wam :)
Co u Was? Ja do tej pory nie moglam zaladowac zdjec z komutera na blog. Nigdy nie mam czasu zeby pobawic sie swoja nowa zabawka (telefonem) i uruchomic uploding z telefonu na blog to bylo by najlepsze. Dzisiaj czakajac na synka ponownie weszlam i..... zobatrzylam ze pracuje co niepracowalo.
Dzisiaj pokazuje Wam zdjecia z wakacji 2012 gdyz zimy u nas niet :(
W wakacje wybralismy sie do stanu South Dakota - a glowny cel naszej wyprawy ... bedzie w innych postach a moze sie domyslacie. Co to jest?
 W dzisiejszym poscie pokazuje Wam "Wodospadowy Park" w stanie South Dakota na pograniczu stanow Iowa i Minnesota w miasteczku Sioux Falls. Nic wiele nie bylo w okolicy procz tego pieknego parku. Zatrzymalismy sie tam na noc w drodze powrotnej do domu. Mam nadzieje ze i Was urzeknie park tak jak mnie no i moj maly mezczyzna.
Moj synek ma 10 lat a ja nadal w skowronkach. Nie wiedzialm, ze ma sie tyle tak pieknej i glebokiej milosci to dzieci - nikt mi tego nie powiedzial mimo ze rodzice zawsze mowili i pokazywali za kochaja. Trzeba byc mama zeby zrozumiec jakim przywilejem jest obdarzony czlowiek kiedy zostaje rodzicem.
Milego ogladania ... p.s. mam duzo zdjec lol





 
See yOu sOOn ... :)
 
With LOve IwOnKa...

6 comments:

  1. Piękne zdjęcia Iwonko...pozdrawiam Ciebie i synka...buziaki...

    ReplyDelete
  2. Fajnie, że jesteś ;-) zdjęcia takie letnie, o rany jakbym chciała żeby już tak było.
    Lubie czytać kiedy piszesz o swoich uczuciach do synka, rzadko słyszę takie słowa, takie głębokie i ciepłe. To cudowne.
    Ja ciągle jeszcze odkrywam siebie jako mamę, ale czuję że moje uczucia do Marcysi zmieniają się, mam wrażenie, że każdego dnia kocham ją jakoś tak bardziej. Masz rację , że to wyjątkowe. Kiedyś zastanawiałam się jak to jest - kocham mojego męża bardzo, jaka będzie miłość do dziecka? czy to co mam podzieli się, zmieni, czy wyrośnie jakby nowa gałąź ?
    Buziaki Iwonka, trzymajcie się ciepło!
    p.s. to chyba nowa gałąź :-)

    ReplyDelete
  3. Hi! We love the post, we're called Sioux Falls though! (Sioux City is south of us and doesn't have any falls :) )

    ReplyDelete
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne zdjeica, zazdroszcze pogody:-)
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^