Pages

October 1, 2012

to IMPOSSIBLE, say NO!!!

Today it is going to be a quick post. Nothing fancy and jet ***** I found this on pinterest - I love that place if you never been there, go and see for yourself how much you missed it.
Three weeks ago when I started my new job I thought it was impossible to learn everything new even words. Now my life is getting easier. Job - I am learning new thinks every minute but I know already some, my life is getting back on truck - I am a very organize person ha ha ha
So if you ever think "It seems impossible" know " nothing is impossible"
YOU CAN DO ANYTHING YOU WANT!!!
 
**************************
Dzisiaj bedzie szybki wpis a raczej tak myslam i znow sie rozpisuje czasami wydaje mi sie, ze mam jakac chorobe "piszaca" ha ha ha. Chce sie z Wami podzielic ta ponizsza notka znaleziona na pinterest jak jeszcze tam nie bylyscie to goraco polecam odwiedzic a zakochacie sie w tym miejscu jacy pomyslowi i utalentowani sa ludzie.
Trzy tygodnie temu jak zaczelam moja nowa prace to wszystko mi sie rozregulowalo w zyciu. Musialam sie uczyc nowych programow i slowek angielskich i dalej musze sie uczyc ale teraz wiem ze moge. Dzisiaj juz mi lepiej sie przebywa w pracy no i w domu poustawialam kiedy zakupy, kiedy sprzatnie itp... 
Wiec jak kiedykolwiek bedziecie w dole i bedzie Wam ciezko i bedziecie myslec "nie to jest niemozliwe do zrobienia" to pamietajcie, ze nic nie jest niemozliwe.
MOZECIE ZROBIC WSZYSTKO COKOLWIEK SOBIE WYMARZYCIE!!! 

 
Till next time!!!
 
with lots of LOVE Iwonka

10 comments:

  1. Wiedziałam, że będzie dobrze ;D Buźka ;*

    ReplyDelete
  2. Cieszę się że wszystko układa się jak należy:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. Tak Iwonko, racja, tak trzymaj, wszystko się poukłada....powodzenia...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  4. Hello beautiful!
    I just discovered your blog, and I loved it,,, do you think if we keep?? I follow you now ...
    Hope to see you soon on my blog, if you like,,, I would like you to follow me also,,,,
    Kisses
    Gigi

    ReplyDelete
  5. Hej Kochana, ale u nas brzydka pogoda brrrrrrrrr, w nocy była potężna burza - pioruny i grzmoty, że ho ho. Zajrzałam na pinterest, super, czego ludzie nie wymyślą uwielbiam kreatywnych-zakręconych.
    Cieszę się, że z praca już się zorganizowałaś, jeśli ją lubisz to teraz już same plusy będą :-)
    Podaje Ci mój przepis na leczenie przeziębienia - nogi wymoczyć w gorącej wodzie z solą i dużą łychą musztardy; natrzeć maścią rozgrzewającą; nałożyć ciepłe skarpetki a do każdej włożyć po 2 duże plastry cytryny i tak do łóżeczka; na drugi dzien powinno być lepiej, jak nie to powtórzyć. Ja najpierw myślałam, że to czary-mary, ale na Marcysi spróbowałam, że działa :-)
    Buziaki i słoneczka dużo!

    ReplyDelete
  6. Ten cytat jest w 100% prawdą. Gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, że wszystko bedzie wyglądało tak jak wygląda teraz... zwyczajnie bym się roześmiała spoglądając z pożałowaniem. Strach jest paraliżujący, ale gdy mimo wszystko przez to przejdziemy.. stajemy się silniejsi... hmm... zresztą dużo by tu mówić. Bardzo się cieszę że tak dzielnie sobie poradziłaś! :) I wiem, że teraz bedzie juz tylko lepiej :) Pozdrawiam Cie serdecznie.

    ReplyDelete
  7. hello dear! i did not know your blog, it's great!
    you have a new follower, follow me back?

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zgadzam się, najważniejsze jest pozytywne myślenie! :))

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^