Pages

October 25, 2012

MY sweet GNOME :-)

Look who is helping me :) in our garden
My son is calling that "parsley haircut" ha ha ha
 
A to Moj slodziutki skrzacik-pomocnik we wszystkim nie tylko ogrodku :-)
Praca wrze
Obcial caly rzadek :)
Liscie z tego drzewa opadly w ciagu 3 dni :(
Jakos tak lyso :( pewno opadly szybko liscie bo lato mielismy bardzo goraca i suche
Pomrozilo mi juz kwiatki jesienne :(
Nasza tania i praktyczna ozdoba dyniowa.
W workach so liscie tak, ze zaraz po Halloween sie ich pozbywamy - super rzecz
Zapraszam na kawke lub herbatke i ciasto drozdzowe ze sliwkami

Kupilam sztuczna dynie, ktora swiece - SUPER przynajmniej wiewiorki jej niezjedza :)
Po ciezkiej pracy trzeba odpoczac z lukiem i jabkiem - chyba ktos lubi jablka lol
 
 
Thank You Very Much
Bardzo Dziekuje ze mnie odwiedzacie :)
 
Zycze Duzo ZDROWIA
 
BUZKA :-)
IwonKa XO

5 comments:

  1. Hej Kochana, właśnie wyszłam z łazienki a tu patrzę jesteś :-)
    Jaki fajny Twój Kevinek, juz nie maluch a jeszcze do przytulania :-) noi porozmawiaać juz można przy wspólnej pracy a to bardzo ważne. Ja pamiętam wiele rozmów z moimi rodzicami właśnie przy pracy, rozmów o życiu i wartościach, o naszych przodkach, których nie znałam. Dzis już tak nie gadamy, tylko na szybko co sie działo, co trzeba zrobić. Dekoracje dyniowe super, szczególnie worki z liśćmi. To bardzo dobry pomysł.
    Dzięki za takie miłe słowa u mnie :-)No jestem tak nie całkiem psychologiem - jestem pedagogiem z podyplomową psychoterapią. Bardzo lubię to co robię, i lubię przyglądać się ludziom i ich analizować. Mój kolega zamierza pisac książke o relacjach w związkach i zaprasza mnie do współpracy, zobaczymy czy coś z tego wyjdzie.
    Ale bym chętnie wpadła do Ciebie na to ciasto śliwkowe i kawkę :-) a Ty wpadnij do mnie na pijaną wiśnię, mój mąż nakupił w sklepie, aż pomyślałam, że spodziewamy się gości, ale nie to na dwie osoby :-)
    Buziaki, odpoczynku w weekend i do zobaczenia u mnie!

    ReplyDelete
  2. Witam Iwonko,swietny pomysl z tymi workami,fajnie to wyglada:)a synus wyrasta Ci na niezlego prystojniaka:)ach te synusie, niezle mamy z nich pociechy,co?moj to tylko mamusiu i mamusiu,ale urwis z niego i buntownik niesamowity:)ale w ogrudku tez mi pomaga przy sprzataniu,pakujemy wszystko na jego przyczepke,a niunka moja wywozi swoim traktorkiem na pedala,bawimy sie ze hej:)ale widze ze Wy w krutkich rekawkach,u nas juz sie nie da jest mglisto i zimno.Uciekam do robienia ozdob choinkowych bo grudzien i moje marsze zbliza sie do mnie wielkimi krokami:)buzialki i pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Widze, ze macie juz jesien cala geba. Mimo to zdjecia sa piekne.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Nic dziwnego że ogród taki piękny skoro masz takie pomocnika:)))śliczne dekoracje,super pomysł z tymi workami na liście:)))Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Aż miło pewnie się pracuje, jak robi się to rodzinnie ;) Te worki są świetne - praktycznie i ozdobnie w jednym ;) Ja miałam w tym roku zrobić pierwszą prawdziwą dynię na ozdobę tarasu, ale jakoś weny mi brak, jak na wszystko ostatnio dlatego coraz rzadziej coś piszę u siebie... Mam nadzieję, że to chwilowe ;) Buźka :**

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^