Pages

October 22, 2012

Autumn in my Garden

Hi, How are you?
I was gone from blogging world for so long. I'm always reading your blogs but never had time to leave comments or blog myself:(
As you all know I start new job. I have so little time to get home leave car in garage and walk to school to pick up my son. Life get very busy but i love it
Weekends are as always ours, biking, hiking ... Etc
Love autumn, love the weather. Walking in the woods, park or just being outside is such a pleasure, not hot not humid, not so cold jet :)
Also, we work in our small garden that need some work to get ready before winter comes.
Now all we need is to get wood for our fireplace and we are done.
Below are some pictures of my garden and mysterious writing on the sky lol
I live very close to the golf place where The Ryder Cup 2012 was played www.rydercup.com
And no I did not go. I am not into golf nor Tiger Woods lol
 
******************************
Czesc, co u Was?
Moja nieobecnsc na blogu spowodowana jest brakiem czasu. Uwielbiam czytac Wasze blogi wiec chodze i owiedzam Was ale w wiekszosci nie pisze komentarzy bo brak czasu. 
Zycie sie zmienia a my musimy zaadoptowac sie do nowych warunkow.  Jak juz wiecie zmienilam prace i musialam zmienic rozklad dnia. Jak synek byl maly wydawalo mi sie ze mam duzo obowiazkow i kochalam kazde z nich. Jak dorasta obowiazki sie niesamowicie zikszaja a ja dalej zakochana - te ktore maja dzieci wiedza o czym mowie :-)
Praca mamy nie konczy sie na tym zeby isc do pracy i odebrac dziecko ze szkoly. Ja gotuje prawie codziennie bo albo mam zupe a drugiego nie albo mam drugie a zupki nie. Na dodatek wpadlam w manie pieczenia drozdzowki ze sliwkami.
Moj synek w ta sobote zdal na czarny pass w taekwondo. Az mi sie wierzyc nie chce ze w wieku 10 lat osiagnal juz cos, ja w tym wieku jezdzilam na rowerze i bawilam sie z kolezankami a on ma osiagniecie ktore bedzie liczylo sie w sredniej szkole i na studiach i w calym jego zyciu.
Strasznie dumni jestesmy z naszego Kevinka.
Ponizej zobaczycie zdjecia mojego jesiennego ogrodka i tajemnicze pisanie na niebie. To pisanie pojawilo sie bo niedaleko mnie w nastepnej miejscowosci odbywaly sie zawody golfowe.
Nie jestem golfiarzem i Tiger Woods mnie nie pociaga az tyle.
Tak na marginesie to Europejska druzyna wygrala www.rydercup.com
 







See You soon
 
I miss talking to all of you
 
lots of Love ... XOXO









13 comments:

  1. Iwonka, piękny masz ogród i taras! Na pewno miło się tam odpoczywa :) Strzasznie gratuluję Synkowi i Wam tego osiągnięcia ;) W związku do wiadomości z Twittera - bycie BOO to super sprawa, mi też byłoby niesamowicie miło, gdybym ktoś mi coś takiego zrobił :) No i szykują się Wam imprezki - szkoda, że u nas Halloween nie jest tak popularny, bo byłaby okazja, żeby się pobawić ;) Miłego dnia! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE :)
      Tak musze o tym napisac bo naprawde jestesmy bardzo mile zaskocznie i dalej nie wiem kto to? hummmm mam nadzieje ze nie bylo to tylko do mojego synka ha ha ha
      Pozdrawiam XO

      Delete
  2. Hejka, fajnie, że już jesteś :-) oooooooooo, jestem pod wrażeniem czarnego pasa! Super, że Kevinek ma taką pasję, sport, aktywność, zdrowy tryb życia to procentuje w przyszłości.
    Ogród masz taki dopieszczony, i warzywnik super :-) dla mnie tez to ważne, choć mój był w tym roku zapuszczony :-( ale Marcyśka coraz chętniej zajmuje się zabawą, tak więc w przyszłym coś zasadzimy.
    Te napisy na niebie... nigdy czegoś takiego nie widziałam.
    U nas ostatnio cudowne mgły, gdyby tak mozna było pisać we mgle :-)
    trzymaj się cieplutko! Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE :)
      Uporzadkowany bo maly ha ha ha
      Oh a jak tesknie. Uwielbiam Twoj blog bo pokazujesz Polski klimat :)
      Buziaki XO

      Delete
  3. przede wszystkim gratulacje dla Kevina, czarny pas to jest cos! 8 letni (prawie 9) syn mojej kolezanki nawet na rowerze nie umie jezdzic, to sobie wyobrazam jaki samodzielny musi byc Twoj syn.
    Bardzo ladne zdjecia, widze, ze i u Was pogoda dopisuje.
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARDZO DZIEKUJE :)
      Kazdy ma swoj czas - zawsze to mowie. Moj nie nalerzal do "sportowych" dzieci ale sie jakos wyrobil. Mam jedynaka i zawsze balam sie aby go nie rozpieszczac jak jedynaka. Dostaje duzo milosci ale zabawek wcale nie mial tyle co jego rowiesnicy i starm sie aby byl samodzielny bo to mu sie przyda w zyciu lol

      Dziekuje jeszcze raz
      Dzisiaj deszczowo, pochmurnie i mglisto ale pozdrowienia sle bardoz gorace i za chwile odwiedze Cie na Twoim blogu :)

      Delete
  4. Iwonka, gratulacje dla syna i dla Was.... to ogromne osiagniecie w tym wieku ! :) Ladnie masz w tym ogrodku... widze ze nawet na warzywka jest miejsce....zazdroszcze :)
    Mam nadzieje ze bedziesz miala wiecej czasu i ze bedziemy mogli ogladac wiecej Twoich fotek :)
    Pozdrowka posylam ! :)

    PS. Cieszmy sie ta pogoda ktora jest teraz, pod koniec tygodnia juz tak milo nie bedzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE
      Naprawde? a ja mam tyle imprez i jedna na straszacej farmie w piatek wieczorem.
      Postaram sie zagladac czesciej ale sama wiesz jak to z tym czasem. Chyba ktos kradnie czas hummmm lol
      Tak, mamy az dwa. Jeden planowany a drugi przypadkowo zaplanowany. Jest bardoz duzo pracy ale te waszywa mniam mniam mniam to nie to co nawet z farmy kupione. Polecam nawet malutki - zrob jak tylko morzesz.
      Pozdrawiam XO

      Delete
  5. Gratuluję synowi i rodzicom:)))śliczny ogródek i tak ładnie uporządkowany:)))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  6. To Iwonko jest małopolska:)))moja wieś nazywa się Świerkla i jest oddalona o 16 kilometrów od Nowego Sącza:)))dobrze poznajesz to są Twoje dawne okolice:))))Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG Reniu to my prawie sasiadki. Moja kolo Gorlic :)
      Pozdrawiam cieplutko. Dzisiaj u nas sliczny dzien :)

      Delete
  7. Ja Iwonko nie przepadam za jesienią, lubie tylko tę złotą ale potem jest słotna i to już jest nie bardzo jest przyjemne...u Ciebie piękna jesień, liście i kolory, pięknie....pozdrawiam...

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^