Pages

July 29, 2012

PICK - A - BOO

I just bought two tops. One cream one I will live it for sure. I love the sparkly one too and I can think of many outfits but will I ever wear? hummm I am thinking and thinking
maybe you can help me pleazzzzz
 What do you think?

*****************
Kupilam dwie bluzki. Jedna ta kremowa zostawie napewno. Ta druga tez mi sie bardzo podoba i pasuje do duzo rzeczy, ktore mam ale czy napewno ja zaloze? hummmm
Co myslicie: zostawic czy nie?



This is NOT an outfit. Shorts are my daily around the house outfit ha ha ha
To nie jest outfit. W szortach chodze po domu :)


  
  pick-A-boo
a ku ku


Next post won't be about Chicago but our last week vacation to South Dakota.

*******************
Nastepny wpis nie bedzie o Chicago jak obiecalam ale o naszych wakacjach w South Dakota.


lots of LOVE ..... IwonKa


19 comments:

  1. Hej Kochana, lubię takie poniedziałki, kiedy nic mi sie nie chcę, pada deszcz, a tu nagle miły post, gdzieś z daleka :-)
    Obie fajne, jak do kremowej dasz inny "dół" to zobaczymy prawdziwy efekt, bo narazie to widze Cię lepiej w tej pierwszej.
    Ja w piatek robiłam ciuchowe zakupy, bo mieliśmy w sobotę wesele, a ja często w ostatniej chwili się szykuję. I nawet jestem zadowolona ze swojego wyglądu. Kupiłam szafirowa sukienkę bombkę z satyny. Troche się bałam, że będę jak bomba wyglądać, ale chyba nie :-)
    Bawiłam się super,może dlatego tak mi dziś źle w pracy. A roboty mam w cholerę, bo koniec miesiąca. Buziaki, czekam na Wasze wakacyjne zdjęcia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Ty moja kochana Iwonko :) Cale czasy zagladam do Ciebie i nie moge sie doczekac kolejnych wpisow. A ja niestety przyjechalam ale zabiegana. Dla mnie wakacje to duzo czasu poswieconego synkowi i mezowi tez ha ha ha
      Poprawie sie jak pojdzie do szkoly a to juz 22 sierpnia - bardzo szybko. Ten czas tak biegnie jak szlony :(
      Napisze cos na Twoim blogu bo nie wiem czy sprawdzasz tutaj odpowiedzi. PA

      Delete
  2. Zdecydowanie zostawić obydwie są piękne:))czekam na wakacyjne relacje i pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Czekam z niecierpliwoscia na post o Chicago :)) A obie bluzki bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo DZIEKUJE i masz racje obiecalam Chicago iwc bedzie Chicago potem innosci ha ha ha. PA

      Delete
  4. Obie są super, a zwłaszcza ta druga z cekinkami. Jest ŚWIETNA!! Czekam na post z Wakacji ;) Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olus myslam ze choc Ty jedna powstrzymasz mnie hummmm :( Bardzo ladne obie masz racje i ogromniaste buzki dla Ciebie. Napisze na Twoim blogu bo tam napewno bedziesz widziec. PA PA

      Delete
    2. Ale mi się miło zrobiło po Twoim ostatnim komentarzu u mnie ;D Bardzo mnie to cieszy, że ktoś lubi czytać co ja tam u siebie wypisuję ;P Doskonale Cię rozumiem z tym brakiem czasu... Ja blogowanie również traktuję jako hobby, dlatego jak mam więcej obowiązków w domu to po prostu nie siadam do kompa i wtedy u mnie strasznie cicho na blogu ;) Dzisiaj po południu zaczynam 2 tyg urlop, wiec moooooże coś więcej skrobnę ;) Ja też czekam na post o Waszych wakacjach, bo miejsca jakie zwiedzaliście musiały być naprawdę fajne, dlatego bardzo chcę pooglądać jakieś zdjęcia ;) Trzymaj się cieplutko i pozdrawiam serdecznie :****

      Delete
    3. Aha, jak zrobisz Rafaello to koniecznie się pochwal ;)

      Delete
  5. Zostaw obie, każda na inną okazję, mnie się podobają....pozdrawiam cieplutko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :) BARDZO i ja rowniez pozdrawiam cieplutko no nie upalnie :)

      Delete
  6. Też jestem zdania,zostaw obie.Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE i pozdrawiam cieplutko :)

      Delete
  7. Such a great post! Love it! You are so cute! <3

    xoxo

    Linda from www.moonon.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. THANK YOU I will visit your blog :) soon XO

      Delete
  8. Hej jestem tu pierwszy raz i już mi się podoba:-) Bardzo lubię blogi polek które mieszkają za granicą i pokazują nam jakie fajne tam są miejsca i przedmioty:-)

    Obie są ładne, nie mogę się doczekać kolejnych postów:-)

    Wpadnij jeszcze do mnie:-)

    PS Obserwuję:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE. Odwiedze Cie na Twoim blogu :) PA

      Delete
  9. Jak szalec to szalec:)!ja zostawilabym obie, sa super,mam nadzieje ze wyjazd sie udal i wrocilas zrelaksowana i wypoczeta,buzialki

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^