Pages

July 1, 2012

OGRODOWE ZMIANY - EFEKT KONCOWY

W ostatnim poscie pokazalam Wam co robilismy 2go czerwca, dzisiaj tak jak obiecalam
pokaze Wam efekt koncowy.
Zaczelismy prace o godzinie 16:30 i pewno skonczylibysmy nie o 23:00 i przy lampie ale dwie godziny wczesniej ale okazalo sie, ze folia ktora sie kladzie aby nie trawa nie rosla zabraklo jak rowniez obramowki aby trwa sasiada jak rowniez nasze kwiaty nie przechodzily poza granice tzw. "miedze".  Moj sasiad to nie Kargul ale ktoz to wie.
Pojechalam do sklepu ogrodowo-zelaznego "Home Depot" btw ulubiony sklep meza chyba moj tez jesli chodzi o ogrod. Po zalatwieniu spraw w sklepie ruszajac z parkingu cos zaczelo mi stukac - well nowy samochod... co to jest? czyzby powietrze uszlo w oponie. Zatrzymalam sie natychmiast i OMG przodnie prawe kolo ... kapec. Nie wpadlam w panike lecz zaraz zaczelam szukac podnosnika. Znalazlam, ale jak to sie uruchamia, zaczynam szukac i sie niecierpliwic przeciez nie raz zmienialam kolo w taty samochodzie tylko ... prawie 20 lat temu. Slysze glos "Do you need help?" a ja " Yes " - jeden z pracownikow sklepu sie zapytal po czym odszedl i okazalo sie ze juz nie wrocil ha ha ha dobre James - tak mial na etykietce. Szamotam sie dalej z tym podnosnikiem myslac, ze czym dluzej stoi na feldze tym gorzej bo to duzy ciezki samochod slysze znow glos "Do you need help?" starszy pan zatrzymal sie samochodem. "Yes, I do" - moja odpowiedz jest szybka. Tym razem nie odszedl ale pokazal mi jak sie obsluguje podnosnik. Ufff zadzwonilam do meza, ktory przyjechal bardzo szybko i juz on wszystko zrobil. Naprawil kolo na miejscu a ja nauczylam sie jak sie obsluguje podnosik. Mialam powtorke z przeszlosci ha ha ha czasami to dobre bo sie zapomina ale ...

Milego ogladania...







 
Kiedys pokaze Wam wiecej ogrodu ale moze nie w nastepnym poscie.
W nastepnym zabiore Was na niedzielna wycieczke. Co Wy na to?
SUPER DNIA .... IwonKa

8 comments:

  1. Iwonka, gratuluję zimnej krwi, bo ja to pewnie zaraz dzwoniłabym do męża gdybym złapała gumę ;) Wasz ogródek prezentuje się naprawdę fajnie, ale koniecznie podziel się większą ilością zdjęć! ;) No i chętnie wybiorę się z Tobą na jakąś wycieczkę, więc czekam na kolejnego posta! ;)

    ReplyDelete
  2. Witam slonce,kobietki to potrafia, ja rowniez radze sobie sama jak jest taka koniecznosc,a czesciej jest bo mojego chlopa ciagle nie ma,a ogrodek prezentuje sie super,ja rowniez kladlam w tym roku folie, w moim ogrodku warzywnym,mam taka czesc kwiatowa, ale jeszcze nie skonczylam to przez ta pogode,ciagle pada,caluski w ten deszczowy u mnie dzien do nastepnego

    ReplyDelete
  3. BARDZO DZIEKUJE dziewczyny.
    Moj ogrodek byly inny tylko maz ma inny styl ha ha ha
    Marzy mi sie cos kolo patio i koniecznie na samym srodku ogrodu ale o tym musze zapomniec. To nic i tak sie ciesze.
    Pokazcie swoje ogrodki Pleazzzzzzzzzzz

    Super pogody zycze PA

    ReplyDelete
  4. Ja na wycieczkę chętna, zabieraj, dużo pracy włożyłaś ale są efekty, teraz można usiąśc na ławeczce i odpoczywać...pozdrawiam, upałyu u mnie straszne...

    ReplyDelete
  5. Witam, bardzo dziękuję za przemiły komentarz.Zapraszam , wpadaj do mnie częściej.Pozdrawiam MIKA

    ReplyDelete
  6. Dziekuje za odwiedziny i mile komentarze. Wic nastepny wpis bedzie ... wycieczka :)

    Milego dnia zycze wszystkim Ciaooooooo

    ReplyDelete
  7. Dziekuje Iwonko za wpis,wiesz moze to i nie glupi pomysl z tym zabudowaniem calkowitym,tylko ten licznik wchodzi mi na framuge drzwiowa,musze poprzymierzac i zobacze,u mnie jak zwykle zimno mam nadzieje ze Ciebie sloneczko bardziej dogrzewa tego lata,pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Ogród prezentuje się świetnie, chętnie zobaczę niedzielną wycieczkę. Pozdrawiam

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^