Pages

July 20, 2012

ME by MY SON and MY $4.50 WATCH!!!

Yes, I paid for that white watch $4.50+tax. It was on clearance section at Target - I love clearance at Target. I love that watch: it is inexpensive, I paid less then for battery, looks good, and you know what white in summer time have tendency to go yellow. So if it does I will trow it away and buy new one :)
One day I was showing my son how to transfer pictures from camera to PC. Transferring them he made few changes on some pictures and I think I like what he did see for yourself.

****************
Za ten bialy zegarek zaplacilam $4.50+podatek w Target. Kupilam go na wysprzedazy. Bardzo mi sie podoba: jest tani, tanszy od baterii, wyglada ladnie, wiadomo ze biale ma tendencje do zolkniecia wiec jak zzolknie to sie go pozbede i kupie nowy.
Pokazywalam synkowi jak sie przenosi zdjecia z aparatu do komputera a ten przenoszac pobawil sie i pozmienial pare. Nawet mi sie spodobalo zobaczcie sami.






 We were so sweat after pool.
 ***************
Bylismy spoceni po basenie. A to basen osiedlowy w ktorym przebywamy po 3-4h dziennie. 


I wish you all AWESOME Day.
See you next time :-)

**********
SUPER Dnia dla Wszystkich

With Love ..... IwonKa

24 comments:

  1. zegarek świetny, nie powiedziałabym że był taki tani :)) Tobie również udanego dnia, Iwonko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje. I duza buzka :)

      Delete
  2. Fajny zegareczek,orginalny,u mnie nie ma takiej pogody aby sie pluskac na basenie,udanych wakacji zycze,bawcie sie dobrze:)pozdrawiam i sle buziale

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE i sle buziaki w Twoja strone tez :)

      Delete
  3. Zegarek fajnowy, ale na taki basen to i ja bym sie wybrała :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE i zapraszam. W sumie ludzi jest duzo duzo wiecej. XO :)

      Delete
  4. a ile syn ma lat? :) oja, tez bym sie popluskala haha:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syn ma 10 lat. Pierwszy raz to robil a ze po zaladowaniu pokazuje mi w viewer gdzie mozna troszke zmienic wiec sie pobawil. Szkoda bo je nagral i zmazal z aparatu wiec nie mam orginalow ale jest OK na tych lepiej wygladam ha ha ha. Zapraszam na basen. Pozdrawiam XO

      Delete
  5. Świetny zegarek i jak piszesz, zniszczy sie to kupisz nowy. Fajne zdjęcia , zazdroszczę basenu, ja mam do basenu a własciwie Parku Wodnego ok.20 min drogi ale jakos zawsze mi czasu brakuje....pozdrawiam i również miłego weekendu... hłodno

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE. U nas takie upaly ze basen jest swietna sprawa. Pozdrawiam XO

      Delete
  6. Zdjęcia świetne, zegarek bardzo mi się podoba zwłaszcza z tymi bransoletkami, basen to fajna sprawa:)))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  7. O jak Wam zazdroszczę takiej pogody, że kąpać się pod gołym niebem. U nas nieco chłodno, jakoś mało letnio. Dziś zrobiliśmy Marceli plac zabaw kupiliśmy domek ogrodowy i zjeżdżalnię, miała taką frajdę, że z emocji długo nie mogła zasnąć. Spełniłam swoje marzenia :-) na szczęście mojego dziecka chyba też :-)
    Sprytny chłopak, Twój synio. Teraz dzieciaki są takie techniczne, że często mnie zawstydzają.
    No biorę się do roboty, bo zaraz niedziela.
    czekam na relacja z urlopu.
    Buziaki, pa, pa!

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia :-) brawa dla Synka :-)

    ReplyDelete
  9. Love your watch, nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetne przeróbki! Synek zdolniacha!
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    :)

    ReplyDelete
  11. Świetny zegarek a z bransoletkami się dobrze uzupełnia:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^