Pages

June 28, 2012

OGRODOWE ZMIANY

Uwielbiam ze mamy ogrod (czytaj ogrodek ha ha ha) i mozemy robic sobie w nim co chcemy. Synek biega, gra i robi koziolki. Maz grzadkami sie zajmuje (ja tylko troszke alergik na grzadki ha ha ha) . Nie tylko zartuje, poprostu dla meza to forma rozladowania sie po siedzacej pracy i poprawianiu zadan do szkoly. Cale czasy cos robimy: dosadzamy, przesadzamy albo sie pozbywamy.
Mamy agrest (az dwa krzaczki) bo wszyscy lubimiy a o agrest w Stanach jest ciezko przynajmniej w okolocach Chicago, nie jest popularny. Mamy czerwona porzeczke. W tym roku posadzilismy borowki i czernice.
Jak kupilismy ten dom nie posiadal nic poza trawa, wiec na samo dzien dobry maz i ja zrobilismy rabate kwiatowa bo jak tu bez kwiatow kolo domu?  Tego roku zmienilismy polozenie lawki, ktora miala byc do czytania ale z powodu os i roznych owadow a w szczegolnosci komarow nie mozna bylo na niej usiedzec dosc dlugo. Postanowilismy przeniesc ja gdzies indziej a na to miejsce dac tzw. luk, ktory juz dawno chcielismy jak rozniez figurke Matki Bozej zebym mogla zapalic swieczke za mamusie pochwana w Polsce.
http://iwonka007.blogspot.com/2011/11/wszystkich-swietych.html

 Teraz mam figurke, luk i roze HURRA!!!
Pewnego pieknego popoludnia po konkursie pianistycznym synka postanowilismy zakonczyc prace ogrodowe na ten rok.
Co robilismy i jak przebiegala praca pokaza ponizsze zdjecia a w nastepnym poscie umieszcze gotowy projekt.


Synek na konkursie pianistycznym. Dostal wyroznienie GRATULACJE !!!


Koszenie trawy pod rabate.


 Lawka czeka ......


Wyznaczenie terenu....


 Wyznaczenie terenu pod plytki .....


Tak wyglada wyznaczone miejsce. Do tego celu uzylismy farby w aerozolu.


Wybieranie ziemi i rownanie pod plytki.


 Kwiatki i krzewy przygotowane :)


Piasek pod plytki i oczywiscie ogrodnicze narzedzia wersja dla doroslych i dzieci :)


Synek liczy plytki .... :)


Moja przczolka  :-)


Mojego synka pierwszy wlasnorecznie posadzony krzak - GRATULACJE.
Musze dodac ze na wakacjach prawie codziennie go podlewa :)

***************************
Mam nadzieje ze milo ogladalo sie Wam zdjecia.
Gotowy projekt w nastepnym poscie :)
Ciag dalszy nastapi ...............................

Do nastepnego razu. Ciao ...... with LOVE IwonKA 

5 comments:

  1. Super, że macie ogród, nic tak nie relaksuje jak praca w ogrodzie, noi późniejsze efekty. Ja tez to lubię, tylko, że u mnie wszystko jest bardziej przypadkowe, a zawsze obiecywałam sobie, że zaprojektuje ogród. A teraz ja posadzę - mąż wykosi kwiatki i zostawi chwasty, ach Ci faceci :-)
    Cudnie, że Twój synek ma talent muzyczny, to wielka radość dla rodziców i duma, że dziecko ma taką szczególną wrażliwość. Gratulacje wielkie!
    Fajne te Twoje chłopaki!
    Pozdrawiam cieplutko, buziaki!

    ReplyDelete
  2. Ogród to fajna sprawa, zwłaszcza jak wszyscy w nim pomagają:))Pięknie się synuś prezentuję na pewno jesteś z niego dumna, gratuluję.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Pięknie będzie a prace widzę idą "do przodu". Syn zdolny Iwonko, gratuluje i dalszych sukcesów życzę...pozdrawiam z też upalnego Zagłębia...

    ReplyDelete
  4. DZIEKUJE!!! BARDZO za Gratulacje i mile komentarze.
    Pozdrawiam Wszystkich bardzo cieplutko i zycze SUPER weekendu :)

    ReplyDelete
  5. Fajny ten Twój synek i jaki utalentowany :) Ja zawsze chciałam umieć grać na pianinie, kiedyś nawet się uczyłam na nim grać, ale jakoś długo to nie trwało, a teraz to już nic nie pamiętam ;) Duży czy mały, najważniejsze, że macie swój kawałek zieleni, gdzie można sobie posiedzieć zwłaszcza w letnie dni. Ja sobie nie wyobrażam życia bez ogrodu ;)

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^