Pages

April 21, 2012

SWEET TOMATOES - am I gonna eat again?

I Love Sweet Tomatoes Restaurant!!! Why because they serve all kinds of salads and I am a salad eating person. If you never been there, I think you should try. It is  "All You Can Eat Buffet" you are paying for the dinner depends on time (breakfast, lunch, dinner) and drink.  They have all kinds of ready salads and sliced veggies to make your own salad. Beside salads, they have kind of pizza bread, soups, pasta, cupcakes and of course ice cream vanilla or chocolate. Even my not eating salads husband learned how to eat salad and he loves that place too as well as our 9 year old son.
We don't eat out that often so Saturday my hubby took us (son and I) to eat out to Sweet Tomatoes. The food was delicious as always but this time my view was................ look below for yourself !!!
_________________________________
 
Czasmi idziemy zjesc do restauracji. Jedna z Naszych ulubionych od lat jest Panera Bread ale mamy takze inne i do jednej z nich nalezy Sweet Tomatoes. Mozna tam najesc sie do syta roznych salat jak rowniez zrobic samemu salaty z przygotowanych roznych warzyw nawet tych o ktorych istnieniu nigdy wczesniej nie wiedzielismy. Maja tez SUPER truskawkowa lemoniade :). Oprucz salat mozna zjesc ciasto a la pizza, zupy, makarony z sosami, mufynki oraz lody. Placi sie za glowe i je sie ile "wejdzie" ha ha ha....  no i tak w Stanach mozna przytyc bardzo szybko i duzo.
Pare dni temu maz zaprosil nas do Sweet Tomatoes, salaty jak zwykle wysmienite i lemoniada tez ale widok jaki mialam przed oczami....................... zobacz ponizej !!!













ATTENTION!!! YOU ARE ENTERING ON YOUR OWN RISK!!!
----------------------------------------------------------
UWAGA!!!  PATRZYCIE Z WASZEJ NIEPRZYMUSZONEJ WOLI!!!




He was not that old in his 30. I am 100% sure he knew what was going on with his "back" - that is disgusting!!! I don't think I will go to Sweet Tomatoes any time soon.
Did something like that happened to you?
_____________________________________________
Przeszlam sie kolo stolika zaby zobaczyc jaki "wiekowy" byl ten ktos. Ku mojemu zdziwieniu nie byl starszy a wrecz przeciwnie przed 30. Jestem pewna ze nie pojde tam przez jakis czas.

Czy cos takiego Wam sie przytrafilo?



Have a AWESOME days*..... with love IwonKa

6 comments:

  1. Hej :) ojej... rzeczywiście nie za "apetyczny" widok! Wszystko z umiarem :) ale pomijając owego pana to narobiłaś mi apetytu na brokuły, które czekają na mnie w lodówce i inne pyszności, których nie posiadam :P
    Z miłą chęcią śledzę Twojego bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
  2. Hej Kochana, ja tez bardzo lubię do Ciebie zaglądać, chyba jestesmy pokrewne dusze :-)
    W restauracji same smakowitości , no oprócz ...
    Lemoniady z truskawek nie piłam, ale nabrałam ochoty. dawno nie byłam w restauracji :-(
    Od wczoraj mam kurnik i kury. cały czas do nich chodzę. Są super, lubię na nie patrzeć. Ja jednak mam emocjonalny stosunek do zwierząt.
    Dziękuję Ci za tyle miłych słów u mnie.
    Buziaki! Do miłego ...!

    ReplyDelete
  3. Masz raję widok nie był przyjemny niestety dość częsty, nie wiem czemu niektórzy się nie kontrolują. Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę

    ReplyDelete
  4. OMG co za widok! Patrząc na coś takiego rzeczywiście odechciewa się jeść ;) Ja czegoś takiego NA SZCZĘśCIE nie miałam "przyjemności" oglądać ;)

    ReplyDelete
  5. Bezimmienna się kłania haha !! Dawno tu nie zagladalam do koleżanki z Chicago znając mnie ja bym zwróciła temu panu uwagę bo bez kitu odrchciewa się jeść!! A gdzie jest ta restauracja???

    ReplyDelete
  6. DZIEKUJE WSZYSTKIM za komantarze. Przepraszam ale nie moglam odpisac wczesniej ze wzgledu na sprawy rodzinne jak rowniez brak czasu.
    W Schaumburg niedaleko kolo IKEA przy hgwy53 1951 E. McConnor Pkwy. http://www.souplantation.com/ Jak idziesz z dzieckiem to popros o refill kubek. To taki plastikowy kubek tylko dla dzieci i jak przyjdziesz nastepnym razem to nie placisz za nic do picia dla dziecka. polecam lemoniade truskawkowa i salatki yummmmm

    PA i dla WSZYSTKICH duzy HAGUS

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^