Pages

March 22, 2012

WYROZNIENIE.... dla MNIE!!!

WOW zostalam wyrozniona przez Iwonke (moja imienniczke :)), ktora prowadzi bardzo interesujacy blog  http://marcelkowo.blogspot.com/

BARDZO DZIEKUJE Iwonko :) Zaskoczylas mnie BARDZO. Czuje sie bardzo zaszczycona, ze wybralas mnie. Nie jestem osoba ktora robi regolarnie czestych wpisow i czasami zastanawiam sie czy moje posty nie nudza kogos gdyz nie sa az tak kreatywne. Bardzo dziekuje jeszcze raz :-)


Procedura wyróżnieniowa:

1. Umieść linka do bloga osoby, od której otrzymałaś nominację.
2. Wklej logo na swoim blogu.
3. Napisz 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominuj 10 kolejnych osób
O mnie :
1. Jestem pedantka tzn: musze miec wysprzatane i  poukladane w domu i nie tylko :)
2. Uwielbiam mode, dekoracje, przemeblowywac. W mojej glowie mam strasznie duzo nie wykorzystanych pomyslow.  
3. Uwielbiam jesc w nocy, i nie sa to calkiem zdrowe rzeczy... co widac ha ha ha
4. Uwielbiam tanczyc i jestem w tym dobra - well przynajmniej tak mowi maz i wszyscy co mnie widza tanczaca - ale moze sa tylko mili :)
5. Odstawiam wszystko na bok dla 2 mezczyzn: synka i meza. Oni sa Naj
6. Jestem leniwa w odpisywaniu, dzwonieniu itp
7. Potrafię słuchać ludzi, i pomagac.... i moglabym jeszcze tak duzo o sobie ale tymczasem....

Do wyróżnnienia nominuję:
1. Olandia - http://olandia083.blogspot.com/

Osoby, ktore nominowałam sa to przemilusniaste dziewczyny z duuuuuzym sercem, prowadza bardzo fajne blogi na ktore z wielka przyjemnoscia zaglądam i sie rozkoszuje ich wypocinami.
Zachecam do zagladniecia ich blogow a same sie przekonacie jakrowniez osoby ktora mnie nominowala  Iwonka http://marcelkowo.blogspot.com/
. Mam bardzo duzo blogow na ktore zagladam i lubie i szkoda ze moglam wybrac tylko 10 :-(

GRATULUJE NOMINOWANYM :-)
Ciaooooo  do nastepnego razu ............ IwonKa 

5 comments:

  1. many thanks Dear.
    It's a great honor 4 me.
    I wont disappoint ...

    I bardzo bardzo dziękuję za nominację - przynajmniej mam teraz świadomość że prowadzenie bloga to nie jest pisanie do szuflady i ktoś naprawdę to czyta

    ReplyDelete
  2. Bardzo Ci Iwonka dziękuję za nominację ;*** Odpowiedź na TAGa już była zrobiona jakiś czas temu :) Serdecznie dziękuję za miłe słowa na temat bloga. Niezmiernie się cieszę, że moje "wypociny" kogoś interesują :D A na Twojego bloga również bardzo lubię zaglądać mimo, że rzeczywiście rzadko posty się pojawiają ;P Za to są bardzo ciekawe ;) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie jest mi niezwykle miło. Pozdrawiam bardzo serdecznie

    ReplyDelete
  4. Dziękuje za wyróżnienie, co do nr.1 to mam tak samo, zazdroszcze nocnego jedzenia ale nie mogę bo za dużo kg i trzeba chudąć, tańczyć też lubię...pozdrawiam cieplutko...

    ReplyDelete
  5. Dziekuje Ci pieknie Iwonko bardzo mile mnie zaskoczylas:)Przepraszam ze tak pozno odpisuje ale mialam problem z internetem po prostu go nie bylo!jutro napewno bedzie wpis,jeszcze raz dziekuje buziaki

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^