Pages

March 16, 2012

Will Smith's & Jada Pincett-Smith's Home

Some time ago searching web I found Will Smith & Jada Pincett-Smith's house in California. I love Will he is great actor as well as his wife Jada. My son love "The Karate Kid" move with Will's son Jaden Smith.he watched 3 times in theaters and owns DVD. I love design by Interior designer Judith Lance and style. Everything in that house is handcrafted! Beautiful house. Love it!!! I love the orange shade of colors too ... see for yourself.
All pictures do not belong to me. I am sorry but I forgot to write down web address where i found them.

____________________________________________

Jakis czas temu przegladajac web natrafilam na Will Smith i Jada Pincett-Smith dom. Bardzo lubie ich oboje jako aktorow. Filmy z Will Smith ogladnelam chyba wszystkie (moze nie te na samym poczatku jego kariery) i wydaje mi sie, ze dojrzewajac :) robi sie coraz lepszy jako actor i wybiera role i fimy ktore sa bardzo ciekawsze. Wracajac do domu .... bardzo lubie wystroje wnetrz i uwazam ze ten dom zasluguje na obejrzenie. Projectant Judith Lance zaprojectowal sliczny dom. Jest inny niz do tej pory widziane przezemnie domy: nowoczesny, powiazany troche z natura. No i odcienie pomaranczowego koloru w caly domu ... to jet to!!!
A mowilam mezowi zeby wymalowal inny kolor sufitu niz bialy :-)... hej, moze teraz zmieni zdanie. Trzymajcie kciuki, moze bedzie malownaie pokoi u mnie :-)
Zdjecia nie naleza do mnie. Przepraszam ale zapomnialm odpisac strone z ktorej je sciagnelam.






























 I hope you had good time here on my blog.
 See you next time ... XO

_____________

Mam nadzieje, ze milo spedziliscie czas u mnie :-)
Do zobaczenia ... hugs :-)

-

6 comments:

  1. BARDZO lubię Willa Smith'a. Ich domu wcześniej nie widziałam, ale przyznaję jest niesamowity. Oryginalny i za pewne wielki :)

    ReplyDelete
  2. Piekny dom, bardzo naturalny i te belki na suficie ...
    Ja też lubię soczyste barwy, mój salon jest pomarańczowy (kolor: indiańskie lato).
    Uczta dla oczu. Dziekuje i zapraszam po wyróżnienie!

    ReplyDelete
  3. Piękny dom, bardzo podoba mi się garderoba:)Ja też bardzo lubię wystroje wnętrz.Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  4. Piekne wnetrza i ten odcien pomaranczu rowniez,pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Abstrakcyjny - no ale o gustach się nie dyskutuje.
    Poproszę zawartość garderoby - zwłaszcza buty i torebki ;)

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^