Pages

March 12, 2012

Make a Wish - Believe in Macy's

Long promised post, but finally it is here :)  Make  a Wish it might Come True. Read the engraving scripts on Macy's windows - beautiful.
I wish You ALL Your Dreams Big & Small come true.
With Love IwonKa................XO

_____________________________________________

Dlugo obiecywany wpis o pieknych wystawach w sklepie Macy's. Tego roku tematyka byla " Make A Wish". Zrobilam duzo zdjec (jak zawsze zreszta) ale ze wzgledu na prywatnosc umieszczam tylko te, ktore pokazuja wystawy, nie sa moze najlepsze ale mozna doczytac sie wpisow. 
Biedni, bogaci, starsi, mali, chorzy, zdrowi ...itd  Wszyscy marzymy. Marzymy o zdrowiu, pieniadzach, milosci, domach, samochodach, zabawkach i wielu ... wielu innych rzeczach - Zycze Wam aby kazde zyczenie sie Wam Spelnilo.
Pozdrawiam Cieplutko IwonKa.......................XO




















What are you Wishing for?

_________________________________

O czym Marzycie?

7 comments:

  1. Witaj, z przyjemnościa obejrzałam, bajkowe dekoracje :-)
    Pozdrawiam cieplutko zza biurka w pracy! na dworze już wiosennie ćwierkają ptaszki :-)

    ReplyDelete
  2. Ja w tej chwili zamarzyłam sobie pospacerować wśród tych pięknych wystaw. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Wystawy są super ;D

    ReplyDelete
  4. wow great post, looooovely photos :))

    http://same-but-diffrent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dzieki Kochana, za wszystkie miłe słowa :-) Ja taki świeżak w blogowaniu i to wyróżnienie kompletnie mnie zaskoczyło.
    Mam nadzieję, że szybciutko znajdziesz taką pracę do której będziesz chodzić z radością (ja swoją bardzo lubię, choć codziennie spotykam w niej smutnych ludzi)
    Zdrówka dla Bąbelka!

    ReplyDelete
  6. Świetne wystawy i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. DZIEKUJE wszystkim i zycze Wam aby choc pare marzen sie spelnilo

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^