Pages

January 9, 2012

Where is snow? Not in Chicago!

Photos were taken by the Alaska Division of Homeland Security and Emergency Management on Saturday, Jan. 7, 2012.
No wander Chicago did not get snow yet! We were waiting but since Christmas is over I don't think we want now :)
 



Here you can find more on it:
http://news.yahoo.com/photos/cordova-tries-to-dig-out-from-huge-snow-dump-1326085254-slideshow/#crsl=%252Fphotos%252Fcordova-tries-to-dig-out-from-huge-snow-dump-1326085254-slideshow%252Fsaturday-jan-7-2012-photo-provided-alaska-division-photo-021435462.html

87 comments:

  1. U nas też śniegu jak nie było tak nie ma... Ale nie wiem czy teraz bym go chciała. Wolałabym już wiosnę!! :) Póki nie ma śniegu mam wrażenie, że już niedługo będzie ;)

    ReplyDelete
  2. Ja mam tak samo jak OLAndia :)brak śniegu wiąże się ze złudzeniem, że wiosna tuż tuż :) aczkolwiek no dziwna ta tegoroczna zima. Całusy

    ReplyDelete
  3. Czesc dziewczyny. Dziekuje za zagladnelyscie na moj blog i za komentarze. Ja juz nie chce sniegu. U nas mimo tego ze ostatnio mamy duzy mroz rano to pachnie wiosna. Chce wiosny bo wiosny takiej jak w Polsce to w Chicago nie ma :(. Rano do pracy wlacza sie ogrzewanie w samochodzie a po poludniu czasami juz ochladzanie. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. AZ Z NIEDOWIERZANIEM PATRZE NA TEN SNIEG;-) CHCIAŁABYM TYLE SNIEGU ALE TYLKO PRZEZ OKRES FERII, ZEBY DZIECIACZKI MIAŁY RADOCHĘ;-) POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA ODWIEDZINKI NA MOIM BLOGU;-D

    ReplyDelete
  5. No wlasnie, tylko na ferie i na Swieta a ze juz Nowy Rok wiec hummm ...ja nie ale synek chce wiec oze byc to ulepimy balwaynki, na sanka ch i nartach sie pojezdzi tez. U nas dzieci mialy 2tyg ferii na Swita a na wiosne tylko tydzien :(. Pozdrawiam Wszystkich

    ReplyDelete
  6. a do nas własnie nadciąga zima.
    piękna mroźna ze śniegiem i...wiatrem
    az mnie zainspirowałas i ja zamieszczę kilka fotek z nuta nostalgii na swoim blogu - zapraszam
    całusy :***

    ReplyDelete
  7. Ja chce snieg w Zurychu!!;( a tutaj ani grama pozdrawiam serdecznie;*

    www.mon-papillons.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ojeeja, ile śniegu ! U mnie jest ok. 15 cm a ja już narzekam że wystarczy ! ;D
    kaatys.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. IwonKa, powiem Ci, że ja też zatęskniłam za śniegiem. Nigdy nie sądziłam, że to powiem!!!
    Po tym jak w zeszłym roku uzbroiłam się w porządne buty i kurtkę na mrozy trzaskające teraz nie ma mrozów!
    Czekam z utęsknieniem na skrzypienie pod nogami

    ReplyDelete
  10. już jestem obserwatorem bloga ;)

    ReplyDelete
  11. Niestety u nasz tyle śniegu nie ma:D a szkoda w sumie;) Obserwuje;)

    ReplyDelete
  12. wowwww ile sniegu !!

    zapraszam do obs, mojego bloga;]

    ReplyDelete
  13. U mnie strasznie biało.. Aż mi się to znudziło, poza tym nie lubię jak jest zimno.. Miejmy nadzieję, że szybko się to skończy :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://xmodishness-inspirationsx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. O rany ile śniegu! :D Aż miło popatrzeć na takie widoki. ;>
    Moja mieścina kwiczy w tym temacie, śnieżek padał tylko w niedzielę i już powolutku sobie znika. :P

    Pozdrawiam! I zapraszam na mojego bloga. :)

    ReplyDelete
  15. śNIEEG ŚNIEG ŚNIEG I LOVE A LOT OF ŚNIEG ;d a ja już obserwuje Towje dwa blogi i pozdrawiam ::*

    ReplyDelete
  16. Hej! Dzieki! Jak tylko bede miala chwilke po sesji to postaram sie pokazac, jak robic z koralikow zwierzaki :)!
    Dodaje oba Twoje blogi do obserwowanych :)!

    ReplyDelete
  17. Jestem, jestem, jako artanna, chyba bez zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  18. U mnie jeszcze jest biało, ale to kwestia kilku godzin. Wszystko topnieje ! ;D Wczoraj tak zmarzłam, że już na ten sezon mam dość tego śniegu i przymrozków. ;D

    ReplyDelete
  19. Mieszkasz w USA? Zazdroszcze! (: / klipinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. U mnie wczoraj spadło sporo śniegu.
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    ReplyDelete
  21. Woooow!! With we had snow over here!

    http://styleservings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Dziękuję za komentarz ;)
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  23. jejku, ile śniegu! *.* u mnie było trochę, ale wszystko stopniało :/

    ReplyDelete
  24. gorgeous post you are truly beautiful my dear xxx want to follow each other?

    http://artichoke--heart.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  25. oh wow that looks so magical <3
    Come check out my blog and follow back if you like it :)
    http://blushjewellery.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Great pictures !!!
    And I see you're from Poland :) Me too but I live now in Germany :P

    BTW: Nice blog. Do you want to follow each other? I always follow back :)

    Kisses from Germany !
    Celina

    ReplyDelete
  27. Witam! Iwonka, dziękuje za odwiedziny na moim blogu i słowa otuchy... Przepiękne zimowe zdjęcia - jak w bajce. U nas biało, niby stolica, ale mieszkamy na obrzeżach, przy samym lesie to zawsze długo śnieg się trzyma... Zapraszam na mój blog niezmiennie :)

    ReplyDelete
  28. Dziękuję za wizytę, będę odwiedzać oj będę! Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    ReplyDelete
  29. jej ile tam śniegu, szczerze nie chciałabym, żeby u mnie tyle było..:)

    ReplyDelete
  30. Oh wow, these photos are pretty overwhelming! x

    ReplyDelete
  31. Witaj Iwonko, Dziękuję za wizytę i miłe słowa . Nooo ... mój synek miał by radochę z takiej ilości śniegu !Chętnie poobserwuje jak się żyje w Chicago. Pozdrawiam cieplutko :-)

    ReplyDelete
  32. Witam imienniczkę,
    u nas dziś w małopolsce sporo padało:) ale do takiego śniegu to jeszcze daleko:)
    pozdrawiam serdecznie z kuźni upominków:)

    ReplyDelete
  33. Właśnie taką ilość śniegu chciałabym zobaczyć w swoim mieście! :D

    Obserwuję. :)

    ReplyDelete
  34. chciałam zaprosić do zajrzenia na moje blogi

    http://szuakjmniewemgle.blogspot.com/

    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  35. Cuanta nieve!! Que bonito..en mi ciudad nunca nieva!!^^

    Me gustan tus bloggs!! Te sigo en los dos!! Besos y gracias por pasarte por el mio
    http://tania-cm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Beautiful winter wonder land!
    xxx

    ReplyDelete
  37. piękna zima!!! ale nie rozumiem po ang. :))pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  38. You have such beautiful pictures on your blog! Also, thanks for complimenting the baby booties on my blog, You Like It? I Made It!. I have followed you and would love for us to follow each other too.

    http://youlikeitimadeit.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. wooow,ale zima,przebija Polska zimę stulecia w latach 70tych (tzn chyba,bo osobiscie nie bylo mnie jeszcze wtedy na swiecie;))) piekne fotki na calym blogu, chetnie zostanę;)

    ReplyDelete
  40. Dziękuję za wizytę, chętnie dołączyłam do obserwatorów Twoich blogów :) A propos ta zima na zdjęciach jest straszna :)

    ReplyDelete
  41. Zapraszam do TAGowej zabawy o serialach ;) Więcej u mnie na blogu :)

    ReplyDelete
  42. BTW Co słychać? Chyba nieźle Was zasypało w tym Chicago, że nie dajesz znaku życia ;)

    ReplyDelete
  43. so muuch snow :D
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Życie w USA musi być ciekawsze, niż w Polsce :D
    Woow, ile śniegu. U nas na szczęście mało jest :)
    Dziękujemy za komentarz!
    Obserwujemy, liczymy na rewanż.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Great pictures but I miss snow as well!

    Kisses Anne
    http://annenobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. wow crazy weather! we dont see any of that in London haha.
    i am following you on both of your blogs :)
    www.fashionfootprints.blogspot.com
    xxxxxxx

    ReplyDelete
  47. thanks for your comment on my blog! =)
    following you ^^ waiting for you to follow back =)

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Dziękuje za wizyte u mnie i pozostawienie słowa.
    Przepraszam, ale ja dziś tylko z doskoku bo, od cwzoraj jestem maksymalnie chora, wrrrrrrr
    pzdr dla Chicago miasta w którym przezyłam 11 miesiecy przygody

    ReplyDelete
  49. Thank you so much for your lovely comment in my blog. I´m following now dear. Can you follow me back?
    Kisses from Perú
    Inés
    http://enisdaba.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Bardzo sie ciesze ze wpadlas na mojego bloga i dziekuje za zaproszenie .Twoje blogi bardzo przypadly mi do gustu, uwielbiam mode i deco, bardzo ispirujace.
    Rano wstalam i oczom nie wierzylam u mnie tez sniezy a tak na to czekalismy z moim synkiem huraaa.
    Pozdrawiam i na pewno bede do Ciebie wpadala zobaczyc nowosci,ciao ciao!

    ReplyDelete
  51. I'm from Mongolia....In here, Snow is well in winter hehe...n winter is very very very cold....maybe u don't imagine it :)

    ReplyDelete
  52. Oh n i followed u....n wait u back to follow =))

    ReplyDelete
  53. Wow I love those snow pictures! :)


    Very jealous, it is summer here in Australia!


    awayfromtheblue.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ale zima!!! U mnie na Kaszubach tez snieg lezy i mroz tegi, ale chwala Bogu ze nie tak jak na Twoich zdjeciach!

    Dziekuje za wizyte u mnie na blogu, bede do Ciebie zagladac!

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  55. zapraszam na torta w niedzielę pozdrawiam

    ReplyDelete
  56. Beautiful photos and beautiful blog!!
    I already follow you, follow me :)
    http://alwaysssmiling.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Thanks for your comment. (:
    Now I follow you, so you have to follow me back. :b

    http:/nichtsundnochmehr.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  58. Great pictures! I love them. :*
    Yes, I'll follow you. Your blog is ... wow. :D
    Thanks for your comment. ♥

    ReplyDelete
  59. i wish there is snow in singaporeQ!

    ReplyDelete
  60. Lovely photos!

    Follow for follow?
    http://natashavalerie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Thanks for your comment on my blog dear!

    Of course we can follow each other :) following!

    xoxo
    Linda from www.moonon.com

    ReplyDelete
  62. I love the snow!I follow you, follow me back?
    xoxo
    Faby

    ReplyDelete
  63. I was following your other blog, that's why you couldn't see me ! But I am following you here too !

    xo

    S

    ReplyDelete
  64. Thanks for your comment, i already follow you , very intersting blog, lovely!
    Lavart Fashion

    ReplyDelete
  65. Za oknami mroźny wiatr,słupek rtęci na dół spadł.
    Z domu wyjść się nie chce wcale,
    szukam ciepła w blogach stale.
    Z tą nadzieją tu przybywam i życzenia Ci zostawiam,
    by radośniej się zrobiło i na sercu było miło....
    ....serdecznie pozdrawiam.....
    Gdy będziesz czytać te słowa
    i głowę pochylisz nad treścią tej zwrotki,
    wiedz, ze w jej wnętrzu dla Ciebie się chowa
    mój UŚMIECH i BUZIACZEK SŁODKI

    ReplyDelete
  66. Alez duzo sniegu, wiesz u mnie w tym roku jeszcze nie bylo w ogole. No moze raz cos posypalo ale zaraz stopnialo.
    pozdrawiam cieplusio

    ReplyDelete
  67. Dziękuję za komentarz o śnie :) Masz rację, trzeba żyć jakby to był nasz najważniejszy, a nawet ostatni dzień w życiu. Rozbawiłaś mnie tym mężem hehe ;) Żeby to było takie łatwe... ;) Ja kiedyś strasznie się przejmowałam tym co robiłam czy mówiłam. Teraz uczę się (i nawet mi to już wychodzi) podchodzić do różnych rzeczy tak jak piszesz. Mówię sobie: "Jest jak jest, już tego nie zmienię". Pozdrawiam serdecznie i również trzymaj się ciepło. Niech Was tam znów nie zasypie ;)
    BTW Błędy ort. jakoś nie rzuciły mi się w oczy, więc się nie przejmuj ;)

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  69. Zaintrygowałaś mnie opisem Twojego domu :D Musi wyglądać świetnie i oryginalnie!:) Zwłaszcza, że uwielbiam brązy i bordo!:) Zastanawiałam się nad fioletem jako dodatekiem, ale chyba jednak będę musiała pójść w zieleń, który z resztą też uwielbiam :)

    ReplyDelete
  70. omg thats crazy!
    anyway ur blog is rly nice
    <3

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Amazing post sweetie! Love the pictures!
    xoxo,

    Fashionhypnotised girl

    ReplyDelete
  72. lol holy cow that is a lot of snow! and thanks for your sweet comment :)

    hapatime.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Omg, there are a lot of snow although is beautiful..
    http://justbeyourselfff.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  74. Wonderful capture, thanks for visit my blog, sure let's follow each other, have a great Sunday.

    http://www.descontraidas.com

    ReplyDelete
  75. So cool.
    Thanks for the comment.
    I'm following you.

    http://llnatasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Thanks for your lovely comment on my blog =)
    Yeah, lets follow each other! Please, let me know when you follow me so I can follow you back! =)

    keep in touch <3

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Hey thanks for visiting my blog....you take great photos!
    Iam now following you....hope you follow back!
    xx
    http://strassandcookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. OMG that is crazy.. thank God there was no snow this year in Ireland! thank you for visiting my blog! love your blog! Following you now!
    Greets from Ireland!
    xxx Marina

    ReplyDelete
  79. so much snow! so jealousss

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Witaj imienniczko :-) z przyjemnością poczytałam i obejrzałam Twoje piekne zdjęcia. U mnie właśnie dosypało sporo sniegu i cały czas pada. Przez okno jest fajnie, ale mój mąż dojeżdża do pracy 60 km i już się mniej cieszy.
    Pozdrawiam bardzo ciepło z zasypanej polskiej wsi!

    ReplyDelete
  81. Dziękuję za miłe słowa :) Ostatnio na budowę przyszedł sąsiad i opowiadał właśnie jak to w Stanach się robi. Domy remontuje się co 10 lat i, albo się dalej w nim mieszka, albo się go sprzedaje i kupuje nowy ;)

    ReplyDelete
  82. Followed you honey!

    <3 Una

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^