Pages

November 3, 2011

Wszystkich Swietych

Nie ma takiego dnia gdybym nie powracala do czasow kiedy zyla mamusia i bylismy wszyscy razem to i tak Dzien Wszystkich Swietych jest smutnym dziem. Minelo 11 lat a ja nadal zadaje sobie pytanie dlaczego??? i co by bylo gdyby zyla??? 
Synek powiedzial mi ostatnio "wiesz mamusiu, babcia sie cieszy bo cien tanczy jak plonie swieczka". 



Kochajmy ich i szanujmy gdy sa z nami. Nie mozna przewidziec jutra....humm moze nawet lepiej.




Wyobraznia i marzania sa piekne ale staram sie nie robic tego za duzo bo gdy to robie spadam do studni z cierniami w ktorej jest ciemno. Jestem szczesliwa osoba bo mialam ja przy sobie dosc dlugo. Bardzo zal mi ludzi ktorzy nie maja az tyle szczescia aby nacieszyc sie dluzej tym kims. W USA pale swieczki nie na cmentarzu na grobie a na schodach przed moim domem kiedy tylko moge.



.



Zalaczone zdejecia zrobione byly 3 tygodnie temu jak bylismy na wakacjach Polsce.
Jak na Was dzialaja Dzien Wszystkich Swietych?
Jak dajecie sobie rade z utrata kochanej osoby?

Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za przegladniecie mojego bloga.
Ciao............IwonKa

3 comments:

  1. Pięknie powiedział Twój synek! Ja straciłam tylko jedną tak mi bliską osobę - moją babcię, która zmarła 10 lat temu. Uwielbiałam do niej przyjeżdżać. Jako kilkuletnie dziecko przesiadywałam u niej po parę tyg, a gdy przyjeżdżali po mnie rodzice to uciekała i chowałam się, tak bardzo chciałam jeszcze z nią zostać. Często myślę o niej i strasznie jest mi przykro, że nie zdążyła poznać mojego męża i swojej prawnuczki. Jednak staram się nie myśleć o tym co by było gdyby... tylko wspominam te chwile, na myśl których od razu mi się buzia śmieje :)

    ReplyDelete
  2. wielkanocne? :) nie Wszystkich Świętych? :)

    ReplyDelete
  3. OOPS Dziekuje i poprawione

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^