Pages

November 22, 2011

FALL IN POLAND

Wyjazd do Polski jest zawsze piekny, przepelniony, radoscia, smutkiem i rozdartym sercem. To moja ojczyzna, moje korzenie. Tam zyje moja rodzina, pol mojego teskniacego serca.  Moj synek urodzony jest w USA ale kocha Polske tak jak ja. Co sobote idzie do Polskiej szkoly bez narzekania bez grymasow, marzy kiedy pojedzie do Polski tak jak my. Zycie imigranta to niekonczaca sie tesknota i nostalgia. Co mi Polska dala? dal mi to co powinna dac, w miare spokojne dziecinstwo, zycie, darmowa (prawie) edukacje. Jestem szczesliwa osoba bo urodzilam sie w Polsce i mialam dobrobyt patrzac na rodzicow, dziadkow lub dzieci z innych krajow jak np.Afryka, Kuba itp.
Polska jesien kojarzy sie z deszczami i slota a ja mialam to szczescie ze bedac na odwiedzinach w Polsce mialam w wiekszosci piekna pogode.
Jednego pieknego, pazdziernikowego popoludnia w parku.......


Prawda ze piekne sa alejki w Polskim parku

Juz wyobrazam sobie jak bylo dawno dawno temu. Dziedziniec tetniacy zyciem ...OH

 
potajemne spotkania z ukochanym,,, lub ukochana :)


Natura jest piekna. Zastanawiam sie jak dlugo wzielo drzewo aby pochlonac te liny....

Oj jakby sie poczytalo ksiazke w takim miejscu......









Moj "wscipski" synek. Mowia ze orzech od drzewa orzechowego daleko nie pada.....

Pochwalcie sie swoimi polskimi parkami?
Dajcie znac, bardzo chetnie poogladam.


Dziekuje i..... Ciaooo do nastepnego postu =_=

12 comments:

  1. dokladnie OLAndia - mam tę przyjemność spędzać tam prawie wszystkie spacery

    ReplyDelete
  2. Witaj! Bardzo mi miło, że mnie odwiedziłaś. Piękne zdjęcia, ja takich nie potrafię zrobić i zawsze oglądam i podziwiam takie piękne fotki. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Witaj Iwonka. Niestety nie mam zadnych zdjec parku, a Twoj jest piekny. Swietne zdjecia.

    ReplyDelete
  4. Teraz czesciej bede mogla podziwiac pikne miejsca:) Pozdrawiam Iwonko:)

    ReplyDelete
  5. BARDZO DZIEKUJE za tak mile komentarze. Nie jestem fotografem ale bardzo lubie robic zdjecia i wogole intryguje i pasjonuje mnie art. Kiedys bylam Grafikiem komputerowym i uwielbialam ten zawod.
    Pozdrawiam wszystkich bardoz cieplutko.

    ReplyDelete
  6. nie wiem czy pierwsze zdjęcie na moim blogu zostało zrobione w Polsce, "ukradłam" je z stronki http://weheartit.com :)

    ReplyDelete
  7. wydaje mi się, że gdybyś na noc nałożyła cienką warstwę, a rano posmarowała twarz kremem nawilżającym, to nie miałabyś problemu z wysuszeniem :)
    albo zrób tak jak moja koleżanka: stosuje maść wysuszającą co drugi wieczór, efekty są, a jednocześnie nie ma wysuszonej skóry twarzy.


    również obserwuję :)

    ReplyDelete
  8. Fajne fotografie
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Bardzo dziekuje za komentarze. Nie zabardzo rozumiem ten o kremie? ha ha ha

    SWIETNEGO DNIA zycze WSZYSTKIM

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^